SEO i Optymalizacja

Specjalista od SEO już niedługo w każdej firmie?

Branża SEO rozwija się niezwykle szybko, a różne jej elementy składowe przeżywają swoje wzloty i upadki. Wpływa na to w dużej mierze firma Google, która coraz częściej dokonuje zmian algorytmu i – w konsekwencji – prowadzi do zmian w strukturach zajmujących się pozycjonowaniem stron. Ostatnio wprowadzona przez nich zmiana może sprawić, że już niedługo w każdej...

Czytaj dalej
 

7 błędów, które popełniamy pozycjonując stronę internetową

Oto pierwsza część artykułu, który prezentuje najczęściej popełniane błędy, związane z pozycjonowaniem witryn internetowych. Są to niby drobne szczegóły, ale przy tak wyczulonych algorytmach, jakie obecnie posiadają wyszukiwarki, nawet najmniejszy błąd może kosztować nas bardzo wiele. Na przykład utratę dotychczasowej pozycji strony, bądź też jej całkowite usunięcie! Oto...

Czytaj dalej
 

Giełda ProLink zmuszona do zawieszenia swojej działalności

Google już po raz trzeci w roku 2014 podjęło walkę z nieuczciwym marketingiem internetowym, jakie niektóre firmy stosują, by uplasować się wyżej w rankingach tej najpopularniejszej wyszukiwarki. Tym razem jednak ich celem nie stały się już przedsiębiorstwa korzystające z usług automatów generujących sztucznie treść. Dlaczego giełda ProLink.pl musiała przerwać swoją...

Czytaj dalej
 

Google aktualizuje algorytm Pirate 2.0 - wyłapie strony z nielegalnymi plikami

Google co jakiś czas wprowadza nowe algorytmy, których zadaniem jest wyłapanie z sieci internetowej wszystkich stron, zawierających sztucznie wygenerowane treści oraz takie, których jedynym zadaniem jest zwiększenie widoczności danej witryny – a nie przekazanie dobrej jakościowo treści użytkownikom. Niedawno głośno było o aktualizacji algorytmów Google oraz Panda. Ich...

Czytaj dalej
 

Kolejne zmiany w branży pozycjonowania stron

Czy już wkrótce będziemy świadkami przełomowego wydarzenia? Wiele wskazuje na to, że wprowadzane przez firmę Google zmiany algorytmu, doprowadzą wielkie przedsiębiorstwa z branży SEO do upadku. Jakim sposobem? I kto zajmie ich miejsce? Transformacje Google Firma Google już od jakiegoś czasu systematycznie wprowadza zmiany w zasadach funkcjonowania marketingu internetowego. Jej...

Czytaj dalej
 

Marketing internetowy a Social Media

Olbrzymie znaczenie w dzisiejszych czasach ma reklama w sieci. Przedsiębiorstwa, które chcą w jakiś sposób zaistnieć, stać się widoczne oraz zwiększyć liczbę klientów i swoje obroty – muszą reklamować się w Internecie. Kto tego nie robi – ten nie istnieje. Wielkie firmy przywiązują więc kolosalną wagę do reklamy internetowej, a specjaliści odpowiedzialni za ich...

Czytaj dalej
 

Optymalizacja strony internetowej w Google

Google jest najpopularniejszą z używanych wyszukiwarek internetowych. Większość ludzi, pragnąc sprawdzić jakąś informację, to tam właśnie udaje się po pomoc. Dla firmy istotne jest zatem, by wyniki i odpowiedzi, jakie otrzymują użytkownicy sieci były możliwie jak najlepsze - zaspokajały ich głód wiedzy i stanowiły dobre jakościowo teksty. Co więc zrobić, by zoptymalizować...

Czytaj dalej
 

Pozycjonowanie w rękach amatorów - najpoważniejsze błędy

Współcześnie nikomu nie trzeba już przypominać o tym, jak duże znaczenie ma pozycjonowanie. Okazuje się jednak, że często zapominamy o tym, że ono samo nie pomoże nam zbytnio, jeśli będziemy podejmowali związane z nim działania na własną rękę albo zdecydujemy się na współpracę z mało wiarygodnymi podmiotami. Nie powinniśmy więc zapominać nigdy o tym, że już z samej...

Czytaj dalej